Na ovoj stranici možte pronaći najčešća pitanja naših kupaca.
Klikom na odgovarajuće pitanje otvoriće vam se odgovor. Za dodatne informacije molimo vas da nas kontaktirate.
Poštarina nije uključena u cenu. Kalkulator cene transporta se nalazi na linku ovde.
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link "Zaboravili ste lozinku?". Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.
Za proizvode na stanju 5-7 dana, a za proizvode kod dobavljača je isporuka 4-6 nedelja.
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link "Dosadašnje porudžbine".
Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu na Faros Lumen Internet prodavnici (Faros e-Shop). Registracija podrazumeva popunjevanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbe. Tom prilikom birate i lozinku koju žete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana.
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link "Uredi nalog". U formular koji Vam se pojavi potrebno je da upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite dugme "Sačuvaj" kako biste trajno sačuvali izmenu.
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrednosti datog artikla (minimalno 300 din. + PDV po artiklu). Rok za započinjanje procedure povraćaja je 24h od trenutka prijema robe.
Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Uplatnicom / nalogom za prenos odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.
Nije moguće preuzimanje robe, sem garažnih vrata koje možete po naručivanju i potvrdi o prispeću preuzeti u magacinu proizvođača.
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte našu službu na mail reklamacije@faros-eshop.rs kako bi Vam poslali zamenu.
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici "Moj Nalog". Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
Sve informacije vezane za reklamaciju i ostvarivanje garancije možete pročitati ovde.
Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu. Omogućeno je da po istom principu kao i sa "pravom korpom" u prodavnici vršite kupovinu. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite, kao i njihovu naknadnu selekciju. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme 'u korpu'. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite. Izbacivanje proizvoda iz korpe je isto moguće kao i promena količine komada izabranog proizvoda. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link 'vaša korpa'.